KOMUNIKACJA - ks. Marek Dziewiecki - KOCHAJ I MÓW CO CHCESZ

Produkt dostępny

Ilość sztuk na magazynie: 4

Prawdopodobny czas realizacji zamówienia: 1 dzień roboczy

RTCK

32.00 28.80 PLN

Ta publikacja mówi o tym, jak komunikować, żeby inni ludzie mieli szansę nas rozumieć oraz w jaki sposób wsłuchiwać się w to, co całym sobą mówi do nas drugi człowiek, by czuł się przez nas rozumiany i chroniony naszą miłością.

ks. Marek Dziewiecki


"ZDOLNOŚĆ POGŁĘBIONEGO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z INNYMI LUDŹMI TO BŁOGOSŁAWIONA
UMIEJĘTNOŚĆ"
JAK LEPIEJ ROZUMIEĆ INNYCH
I BYĆ BARDZIEJ PRZEZ NICH ROZUMIANYM?

Po cieszącej się ogromną popularnością książce ks. Marka Dziewieckiego p.t. “Emocje. Krzyk do zrozumienia​​” oddajemy w Twoje ręce kolejną, która ma szansę stać się bestsellerem: “Komunikacja. Kochaj i mów co chcesz​”.
Powstała ona po to, aby pomóc Ci poprawić sferę komunikacyjną w Twoim życiu, abyś cieszył się lepszymi, bardziej harmonijnymi i szczęśliwszymi związkami z innymi ludźmi!

„Zapraszam w podróż. Poprowadzi nas ona od trudności w porozumiewaniu się do takich sposobów komunikacji, które sprawią, że nasi rozmówcy nas zrozumieją, a my będziemy wiedzieć, co się w nich dzieje”

ks. Marek Dziewiecki, fragment książki

PODRÓŻ W ŚWIAT KOMUNIKACJI
– DWA ETAPY

Książka podzielona jest na 2 części, które razem stanowią integralną całość.

W pierwszej części:

Autor omawia najczęstsze przeszkody i bariery w komunikacji, czyli​ wszystko to, co nie pozwala nam się w pełni rozumieć. Przy szczegółowym wyjaśnianiu każdej z barier dowiadujemy się w jaki sposób możemy sobie z nimi radzić.
W drugiej części:

Zostały wyjaśnione najważniejsze kompetencje i umiejętności​ – empatia,​ werbalizacja i asertywność,których opanowanie umożliwia dojrzałe porozumiewanie się z drugim człowiekiem i wzajemne porozumienie.
Cała książka, podobnie jak poprzednia książka “Emocje​​”, została zilustrowana prostymi rysunkami pomagającymi przyswoić sobie bogatą treść, oraz okraszona przez ks. Marka licznymi przykładami z życia wziętymi​, z własnej praktyki​ psychologicznej oraz z praktyki innych psychologów.



KSIĄŻKA Z WIEDZĄ
PRAKTYCZNĄ I PRZYDATNĄ

Książka jest bardzo wartościowa pod kątem praktycznym! Oprócz tego, że wyjaśnia wiele zagadnień i systematyzuje wiedzę na temat komunikacji międzyludzkiej, w wielu jej miejscach znajdziesz konkretne wskazania​ i porady, dzięki którym nauczysz się jej treść błyskawicznie wykorzystywać w swoim​ życiu.

Oto niektóre z nich, które znajdziesz w środku:

  • Przykłady dobrej i złej/ korzystnej i niekorzystnej w skutkach komunikacji rodzica do dziecka (str. 34-36)
  • Co zrobić, gdy niepokoi nas lub wprost rani forma, w jakiej ktoś inny się do nas zwraca? (str. 35)
  • Co zrobić, jeśli chcemy, żeby inni ludzie odnosili się do nas życzliwie i z pogodą ducha, a co wtedy, gdy sami czujemy w sobie nastawienie negatywne? (str. 67)
  • Co zrobić, jeśli ktoś – przez nas nieprowokowany i pomimo naszej życzliwej postawy – okaże się nieżyczliwy czy wręcz agresywny? (str. 68)
  • Jak postępować, gdy mamy do czynienia z osobą niedojrzałą? (str. 69)
  • Jak się zachować, kiedy chcemy udzielić komuś pomocy, ale przekracza to nasze możliwości? (str. 133)
  • Jak w asertywny sposób powiedzieć komuś, aby zdjął nogę z gazu w trakcie jazdy samochodem? (str. 169)
  • Inne przykłady prawidłowych wypowiedzi asertywnych w różnych sytuacjach (str. 173-176)


Dodatkowe informacje

  • Format: 15x22,5cm
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 216
  • ISBN: 978-83-65927-65-1

Nie dziękuję